Home

Im not perfect but i'm worth it lyrics

Neffex - I'm Not Worth It(lyrics) - YouTube

I'm Not Worth It Lyrics: And everybody knows that / I'm not perfect / And everybody knows that / I'm not worth it / I don't know why you hate me / I don't know why you hate me / Yeah, 'cause I'm. I'm the first to say that I'm not perfect. And you're the first to say you want the best thing (Best thing, yeah) But now I know a perfect way to let you go. Give my last hello, hope it's worth it. Say yeah, yeah, yeah. Ayy-ayy, ayy-ayy. But now I know a perfect way to let you go You are perfect. And if you wanna leave me, I understand quite easily. That I'm not worth it. I'm not perfect enough for you. You always point out my mistakes. The way I break so easily. You always point out my flaws. But I still applause, at everything you do. But when I look into your eyes Kina - Baby You're Worth It I'm not so perfect Baby yeah, you worth it Come right here Come right here SadBoyProlific - Hopeless Listen up I got some shit to say Listen up I got some shit to say If we choose our own paths we must've walked different ways Cause lately I've been trapped in darkness with nothing but pain Listen up.. I'm the first to say that I'm not perfect. And you're the first to say you want the best thing. But now I know a perfect way to let you go. Give my last hello, hope it's worth it. Here's your.

NEFFEX - I'm Not Worth It Lyrics Genius Lyric

Gimme gimme I'm worth it. Give it to me, I'm worth it. Baby, I'm worth it. Uh huh I'm worth it. Gimme gimme I'm worth it. [Kid Ink:] OK, I tell her bring it back like she left some-. Bring it bring it back like she left some-. In the club with the lights off I'm not perfect (I'm not perfect no, no ,no) Yes, I do wrong (Yes, I do wrong) I'm trying my best (Trying my best) But it ain't good enough (Just ain't good enough) Shunned by the world (I'm shunned by the world) If I don't succeed (If I don't succeed) 'Cuz I ain't good enough (I ain't good enough) But He still loves me (Just ain't good enough. NEFFEX - I'm Not Worth It Official Lyric VideoStream I'm Not Worth It Now! - https://smarturl.it/ImNotWorthItNEW NEFFEX MERCH - https://neffexstore.com/. I need somebody who can love me at my worst. No, I'm not perfect, but I hope you see my worth. 'Cause it's only you, nobody new, I put you first. And for you, girl, I swear I'd do the worst. Ooh, ooh-ooh. Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh. If you stay forever, let me hold your hand. I can fill those places in your heart no one else can Anonymous 28 June 2021 Reply. trying to find a song, I remember the lyrics 'shes going to go back to her boyfriend and tell him I was watching her around the clock and its about a lesbian who has a one night stand with a girl who has a boyfriend and they met at a party and she said something along the lines of 'just kissing to get the boys attention and the singer has a deep voice for a gir

Provided to YouTube by GospocentricI'm Not Perfect · J Moss · Anthony HamiltonV2...℗ 2007 Zomba Gospel LLCReleased on: 2007-04-03Associated Performer: J Mos.. I Need Somebody Who Can Love Me At My Worst Know I'm Not Perfect But I Hope You See My Worth (Yeah) 'cause It's Only You, Nobody New, I Put You First (Put You First) And For You, Girl, I Swear I'll Do The Worst. Ooh, Ooh-ooh, Ooh-ooh-ooh Ooh, Ooh, Ooh, Ooh-ooh-ooh Ooh, Ooh-ooh, Ooh-ooh-ooh. I Need Somebody Who Can Love Me At My Worst Know I'm Not Perfect But I Hope You See My Worth.

I'm the First to Say That Im Not Perfect Lyrics - Pro Lyrica

I'm slow to trust but I'm quick to love I push too hard and I give too much I ain't saying I'm perfect, but I promise I'm worth it Now I'm standing here in front of you Tell me boy, what are you gonna do? 'Cause my name's Maggie Durant, I said, ain't that something Repeat Chorus Twice [Thanks to Jesse Jo, Ross Szeliga, Stephanie for lyrics Lyrics for Baby You're Worth It by KINA. I'm not so perfect Baby, yeah you're worth it Come right here Come right I'm not so perfe.. How many times have you said, Lord, I'm gonna pray more, go to church more, reach out to others more, do more for Your Kingdom. Be a better Mother or Fathe..

Jess Benko - I'm Not Perfect Lyrics AZLyrics

NO COPYRIGHT INTENDEDWhen people hurt you over and over, think of them like sandpaper. They may scratch and hurt you a bit, but in the end, you end up polis.. Worth It Lyrics: Look what you did to me / You got me going out my mind / Never had real love before / I still just can't believe mine / It's everyone I met, was once my obsession / Ended up as rest in peace x. never forgotten. credits: original vid: https://youtu.be/oagS2LyyZZspicture: weheartit follow me: weheartit.com/ttrx

9smkr & Shiloh Dynasty - I'm Not So Perfect Lyrics

Semiotically, its worth it is not I'm worth it, but rather, girl, you're worth it; the singer points out that the subject of the song is specifically worth it because she's. And you know. I'm the first to say that I'm not perfect. And you're the first to say you want the best thing. But now I know a perfect way to let you go. Give my last hello, hope it's worth it. Here's your perfect. My best was just fine. I tried, I tried to be great for you. I'm flawed by design and you love to remind me

Know I'm not perfect but I hope you see my worth 'Cause it's only you, nobody new, I put you first And for you, girl, I swear I'd do the worst. This is the end of Can You Call Me Baby Can You Be My Friend Lyrics. Lyrics Written By: Pink Sweat Know I'm not perfect, but I hope you see my worth 'Cause it's only you, nobody new, I put you first And for you, girl, I swear I'd do the worst [Post-Chorus] Ooh, ooh-ooh Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh-ooh [Verse 2] If you stay forever, let me hold your hand I can fill those places in your heart no one else can Let me show you love, oh, no pretend, yea I'm not so perfect, baby, yeah, you worth it Come right here (The Second) I'm not so perfect, baby, yeah, you worth it Come right here She say she wanna know Satan Death to my enemies, I am not fakin', uh I was so down in the dumps These niggas so pussy, these niggas some chumps I wanted you, but you wanted him That's how it go, yeah, that's how it is I'm fightin' these demons that's all in my. Now I'm determined I'm gonna get it right It's got to be perfect It's got to be worth it Yeah Too many people take second best But I won't take anything less It's got to be yeah perfect Young hearts are foolish, they make such mistakes They're much too eager to give their love away Well I have been foolish too many times Now I'm determined I'm. Not Perfect Sayings and Quotes. I'd rather live my life knowing that I'm not perfect than spend my whole life pretending to be. Will Smith. 1. Look, we are human, we make mistakes. I will gladly shout from the rooftops that I am not perfect. Nor will I ever be. Dianna Agron

Jamie Miller - Here's Your Perfect Lyrics Genius Lyric

Cheat on your bitch, I'm worth it. I don't need Tristan, bitch, I'm pimpin'. I'ma always hide behind the curtain. [Cousin Stizz:] Ride with me, bitch, you perfect. Slide with me, bitch, you perfect. Die for me, bitch, I'm perfect. Lie for me, bitch, I'm perfect. Ride with me, bitch, you perfect YK Osiris' Worth It is a sweet testament to his baby girl, telling her she don't gotta be perfect. The Florida rapper and vocalist first came onto the scene in March 2018 with Valentine. I'm the first to say that I'm not perfect And you're the first to say you want the best thing But now I know a perfect way to let you go Give my last hello, hope it's worth it. I'm the first to say that I'm not perfect And you're the first to say you want the best thing But now I know a perfect way to let you go Give my last hello, hope it's. I know I'm not them Don't gotta play pretend Comparing all their stories with mine Wishing I was living their lives. Yea I know that I'm not perfect But I know that I am worth it I was made one of a kind Made by his design Yeah, I am original I don't have to be like they are Dress the same or drive the same car Being me is what I'm. I wish my body image didn't say That I should be another kinda way Maybe I'm not pretty, maybe I'm just fun 'Cause I got a belly and I got a bum But I can't be jelly of all the other ones So I'm falling in love with my Rom pum pum pum I'm not gonna ask for help 'Cause all you're gonna say is You're perfect and oh you're so worth it But.

Kina - baby you're worth it Lyrics Genius Lyric

  1. A perfect smile is more appealing but it's funny how My shit is crooked look at how far I done got without it I keep my twisted grill, just to show them kids it's real We ain't picture perfect but we worth the picture still I got smart, I got rich, and I got bitches still And they all look like my eyebrows: thick as hel
  2. Lyrics Here's Your Perfect. Here's Your Perfect. And now it's crossed out in red But I still can't forget if I wanted too And it drives me insane Think I'm hearing your name, everywhere I go But it's all in my head It's just all in my head But you won't see me break Call you up in three days Or send you a bouquet Saying, It's a mistake Drink.
  3. No, I'm not perfect but I hope you see my worth, yeah 'Cause it's only you nobody new, I put you first (put you first) And for you, girl I swear I'll do the worst INSTRU * I need somebody who can love me at my worst No, I'm not perfect but I hope you see my worth 'Cause it's only you nobody new, I put you first And for you, girl I swear I'll do.
  4. Someone easier who's got it all together. And everytime I feel like I ain't really worth it. Then you say I'm perfect. Then you say I'm perfect. There's always gonna be somebody smarter. Someone prettier who works a litte harder. Someone that who ain't afraid to take it farther. And everytime I feel like I ain't really worth it
  5. But I'm the Kane, so yo, you know the outcome Another victory They can't get with me So pick a BC date cause you're history I'm the authentic poet to get lyrical For you to beat me, it's gonna take a miracle Big Daddy Kane - 'Ain't No Half Steppin' 18. Don't push me cause I'm close to the edge I'm trying not to.

She ain't perfect but she's worth it Every breath I breathe for the life of me And I know I might not deserve it But she loves me and it's simply amazing (you are) Simply amazing (you are) Simply amazing (you are) And she loves me and it's simply amazing. The girl's a work of art and I can't help but star (Cause) I'm feeling nervous Trying to be so perfect Cause I know you're worth it You're worth it Yeah Guess I'm pushing my life away with these things I'll never say If I could say what I want to say I'd say I wanna blow you - away Be with you every night Am I squeezing you too tight If I could say what I want to see I want to see you go down. But now I'm determined I'm gonna get it right. 'Cuz it's got to be perfect. It's got to be worth it, yeah. Too many people take second best. I won't take anything less. It's got to be. Perfect. Young hearts are foolish, they make such mistakes. 'Cuz they're much too eager to give their love away 'Cause I'm listening to his words And he says I am beautiful And when I fall It don't matter that I'm not perfect I'm not alone And in his eyes I'm so worth it I'm worth every tear And every scar And even when you say I'm not He says I'm beautiful And I deserve better things He says he understands I got to do whats right for me And he says I am. Maybe I'm not pretty. Maybe I'm just fun. Cause I got a belly. And I got a bum. But i can't be jelly of all the other ones. So Im fallinin love with my. Rum-bum-bum-bum. I'm not gonna ask for help. Cause all you're gonna say is

J. Moss - I'm Not Perfect Lyrics AZLyrics.co

At My Worst Lyric

Stick by my side even when the world is caving in (yeah) Oh, oh, oh, don't. Don't you worry. I'll be there, whenever you want me. I need somebody who can love me at my worst. Know I'm not perfect but I hope you see my worth. 'Cause it's only you, nobody new, I put you first. And for you, girl, I swear I'd do the worst I'm not Pretty - JESSIA 「Lyrics」 Maybe I'm not pretty, maybe I'm just fun Cause I got a belly and I got a bum And I'm fucking jelly of all the other ones With their itty bitty bellies and their rump-ump-ump-ums [Verse 1] I know that I should love myself But it's getting kinda hard when you're constantly feeling like garbag Oh god is this worth it, or do I need some help? Like I've been used by guys, I've been hurt by girls. I've been hit by my mum, and cursed by the world. So I keep losing weight, just trying to be perfect. I'm waiting for somebody to tell me that I'm worth it. (REPEAT) You're not alone I'm twenty-three and just ran across my. Lyrics to 'I'm The One' by Mary J. Blige. Intro: uh huh its another (one) i-am-the (one) darkchild mary (one) Verse One: them girly girls that you done been with none of them got nothing on me aint got my style they aint got nothing on me nothing on me way i walk way i talk my swagga look around every dude wanna have her i aint saying that i am the best but im the best hey baby you need that

And I must admit I'm not perfect And I know I'm not as strong as I should be But I can't stress enough that you mean the world to me. I think I'm lacking motivation Or just simple characteristics And I haven't ate or drank a thing Except a weeks worth of frustrations Because my head is in the clouds And my egos representin Lyrics to 'I'm Gone' by KIDD YOUNG : VERSE 1 / So You Say..Your Cold in This World All Alone. But You know i had to up and leave.You Broke / My Heart Ohh How You use Me.Now Im Single and Now im free. Was it Worth it Was it / Was it Really worth it babe. You Go Out With this other guy and While At The house now im thinking boutnot knowing you already done cheated on me. / now im gone now im. The Lyrics for Bravo by Yoandri have been translated into 3 languages. I want you to love me so much You can't even be without me Yeah, I know it's a lot But, I'll give you everything I guess I'm playing But, not really I'm so stuck on you Sometimes I feel like bubblegum On a brand new shoe Wish I was lying And I didn't dive in I went head.

Fifth Harmony - Worth It Lyrics AZLyrics

Fighting Temptations - He Still Loves Me ( Beyonce ) Lyric

Heres You Perfect lyrics. Browse for Heres You Perfect song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Heres You Perfect lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Heres You Perfect. Related artists: Perfect hand crew, Perfect, A perfect murder, Panic is perfect, The perfect measure, Pitch perfect, A perfect circle, As you drow Let me show you love, oh, no pretend, yeah. I'll be right here, baby, you know it's sink or swim. Oh, oh, oh, don't, don't you worry. I'll be there whenever you want me. I need somebody who can love me at my worst. Know I'm not perfect, but I hope you see my worth, yeah. 'Cause it's only you, nobody new, I put you first (You first What you heard is true The disappointing truth Is I don't like to lose Shame on me, shame on me Promises I made And bills I never paid Another missed birthday Shame on me, shame on me Bridges that I burned And lovers that I hurt Lessons never learned Shame on me, shame on me Hey, I'm not tryin to be perfect Its not like its worth it Everyone hurts the same Hey, I'm not tryin to be special. Compare the way my body looks through the magazines, don't know why everybody's buying into the scene. So I'm gonna drive down the boulevard not caring who has the fastest car, tone down the makeup, and the noise, cause whats inside will bring the boys. I don't wanna look like you because you're too perfect you're too perfect. and I don't wanna fill your shoes cause its not worth it its not.

NEFFEX - I'm Not Worth It (Official Lyric Video) - YouTub

I'm the first to say that I'm not perfect Bbm And you're the first to say you want the best thing D#m But now I know a perfect way to let you go C# B Give my last hello, hope it's worth it F# I'm the first to say that I'm not perfect Bbm And you're the first to say you want the best thing (Best thing, yeah) D# But Your love is perfect tonight Mmm.. Ohh.. Chorus: Oh I, When I'm dancing in the dark I will raise my weary arms And thank You for the cross And a grace that's enough for anyone When you found me I'm in a mess You saw something beautiful And I don't deserve it But Your grace is perfect I don't feel worth it But Your grace is perfect tonigh I may never pass for a perfect bride, or a perfect daughter. Can it be, I'm not meant to play this part? Now I see, that if I were truly to be myself, I would break my family's heart. Who is that girl I see, staring straight back at me? Why is my reflection someone I don't know? Somehow I cannot hide? Who I am, though I've tried

Because You're Worth It L'Oréal Paris is More Than a Beauty Brand . When we say, We're Worth It, it's not a tagline, it's a brand mission. Taking your beauty into your own hands is empowering. Believing in your own beauty is something no one else can control: that is the real power [Verse 1] F# I remember the day F# Bbm Even wrote down the date, that I fell for you (Mm-hmm) D#m And now it's crossed out in red C# B But I still can't forget if I wanted to F# And it drives me insane F# Bbm Think I'm hearing your name, everywhere I go D#m But it's all in my head C# B It's just all in my head [Pre-Chorus] F# But you won't see me break, call you up in three days Bbm Or send. Lyrics to Broken. I'm broken, tell you I'm fine. But you wouldn't believe me. if you knew the things that crossed my mind. And I'm hurting, but I show no sign. 'Cause I'm afraid to give in, break down and waste your time. Now I'm begging you to come and pull me out the fire. Come and save me like you did when we were young These lyrics are about unexpected, passionate sex. 7. But I'm sure I'll make you cum, do it three times in a row / And I'm sure you would have left with that pussy in control / Put that p*ssy in control. Song: Love in the Sky from Kissland. In a sea of selfish lovers, The Weeknd just wants you to come two or three times in a. Life's just better with you in it, and I know that it always will be so. I hope that I will always be worthy of your love, and that I can be the kind of person that you deserve. I know that I'm not perfect, but I will strive to be the best person that I can be. You're worth it--definitely worth it. I know that we can do great things together

Lyrics: i try to be like myself i would never choose to be someone else that way i could meet some beautiful people when it seems like out of this earth i'm not here for you and not for myself i would rather believe that everything's worth it uhh, when my head hits the ceiling and there are not so many things to believe in i put on a show, (i'm. I'm just tryna go feed my fam, hey-ey-ey, nah. I would give you the world, baby girl. You just gotta be worth it (Oh, oh, oh) You don't gotta be perfect (Mmh, mmh, mmh) You just gotta be worth it, yeah, yeah, yeah, yeah. I would give you the world, baby girl. You just gotta be worth it, yeah yeah. But you don't gotta be perfect (Oh, oh, oh) You. Hey I'm not tryin' to be perfect It's not like it's worth it Everyone hurts the same Hey I'm not tryin' to be special 'Cause I ain't no angel Everyone hurts the same What a shame. I repeat my words Sometimes they seem rehearsed And I speak out of term Shame on me shame on me. Bridges that I burned and lovers that I hurt Lessons never learne I thought you were worth it, worth it I thought we'd be perfect, perfect But I wasn't ready yet Maybe I wasn't ready yet. I thought things were different, different I thought we'd be different, different But I wasn't ready yet Maybe I wasn't ready yet [Pre-Chorus] Can I fall into a dream Let it go, I'm done trying I wanna be. You act like i'm so perfect, i'm so perfect. A shot of stronger keeps me longer. And i hope that, i hope it's worth it, i hope it's worth it. I could tell myself that you'll get there, you'll get there. But the more that you don't, the less blind i am. I could tell myself that you'll get there, hang in there

You know you're perfect. And I need your hand but I don't want to burn it. There's blood on the counter, tears on the pages. While I write you a letter then I quickly erase it. I'm broken and beat down, shattered and beat now. [Chorus] I'm begging you to come. And pull me out the fire, come quickly. 'Cause I'm burning up inside LYRICS. Dottie Rambo's family has attempted to collect the lyrics of songs written by her. As the lyrics get properly formatted for this website, we will continually be adding songs to this vast collection. To include each and every song Dottie has written would be quite an undertaking. We will include as many as we find Slide with me, bitch, you perfect. Die for me, bitch, I'm perfect. Lie for me, bitch, I'm perfect. (Miami) I'll never snitch on daddy (Never) I'll hold a brick for you, daddy (Ounce) Smash on a bitch for you, daddy (Pop) Top of the Ritz, gettin' ate like a steak

AUSTRALIA NEWEST SONGS-Dean Lewis- Be Alright (LyricsNot At War

Video: I Need Somebody Who Can Love Me At My Worst Lyric

[Intro] Cadd9 D G Em [Verse 1] Cadd9 D If you just grew up a little more Em G Then you know that you'd be perfect, you'd be perfect Cadd9 D If you just tried harder like I know you could Em G Then you know that it'd be worth it, it'd be worth it [Pre-Chorus 1] Cadd9 D I could tell myself that you'll get there, you'll get there Em G But the more that you don't, the less blind I am Cadd9 D I. I'm not gunna ask for help Cause all you're gunna say is You're perfect and oh you're so worth it But sometimes I hate myself I get inside my head and I think that I somehow deserve this Every other song says I'm beautiful But what if I don't feel like I'm beautiful I wish my body image didn't say That I should be another kinda way Maybe I'm. 10. I know what I bring to the table. So trust me when I say I'm not afraid to eat alone. - Unknown. Know your worth quotes to boost your confidence. 11. With realization of one's own potential and self-confidence in one's ability, one can build a better world. - Dalai Lama. 12 Artist: Bob Marley ( Buy Bob Marley CDs ) We're jamming. I wanna jam it with you, We're jamming, jamming. And I hope you like jamming too. Ain't no rules, ain't no vow, we can do it anyhow. I and I will see you through, 'Cos every day we pay the price with a little sacrifice. Jamming till the jam is through Original lyrics of Perfect song by Cousin Stizz. 11 users explained Perfect meaning. Find more of Cousin Stizz lyrics. Watch official video, print or download text in PDF. Comment and share your favourite lyrics

John Legend - Conversations in the Dark Songtext

2. Gudda Gudda (with Young Money), Bedrock. I like the way you walkin' if you walkin' my way. I'm that red bull, now let's fly away. Let's buy a place with all kinds of space. I'll let you be the judge and I'm the case. I'm Gudda Gudda, I put her under. I see me with her, no Stevie Wonder The Lyrics In Kesha's New Song Are Just Perfect. I'm not afraid. I'm not. by Ellie Woodward. BuzzFeed Staff, UK Look, whatever, I'm good It's doesn't mean that I'm perfect Still I gotta find purpose In whatever I've done Like whatever I should Doesn't mean that I'm worth this I don't know if it's worthless Just to sing a damn song [Pre-Chorus] So what if I don't tell? (Don't) What if I do it? What if I see you all in hell? So what if it's not real I'm the first to say that I'm not perfect. And you're the first to say you want the best thing. But now I know a perfect way to let you go. Give my last hello, hope it's worth it. Here's your perfect. My best was just fine. I tried, I tried to be great for you. I'm flawed by design and you loved to remind me Tags: 109 we come from the future 2 pac life goes on lyrics 2 pac net worth 23 years old quotes 2pac a different world 2pac age now 2pac alive pics 2pac all about u lyrics 2pac and biggie quotes 2pac and too short 2pac best friend 2pac best lyrics 2pac black and white 2pac black jesus album 2pac broken wings 2pac brother 2pac can you get away.

Crazy ping pong trickshots | Ping pong, Pong, Ping

I'm sure you got some things You'd like to change about yourself Who says you're not perfect Who says you're not worth it Who says you're the only one that's hurting Trust me Songs lyrics and translations to be found here are protected by copyright of their owners and are meant for educative purposes only Think I'm hearing your name, everywhere I go But it's all in my head It's just all in my head But you won't see me break, call you up in three days Or send you a bouquet, saying, It's a mistake Drink my troubles away, one more glass of champagne And you kno I'm legit With no makeup Don't have to curl my hair up All this booty here mine I'mma dolla worth a dime Real bosses stand up Ladies throw your hands up And say I know I'm cute I know I'm fly You. Haven't you noticed? [Pre-Chorus] C C7 Cadd9 C I know I won't find love like you [Chorus] Bb F And I know you know I'm not perfect Dm C I hope you find that I'm worth it Bb F I'm gonna show, you won't be alone Dm C And we could grow old, baby, we could grow old Bb F Say yes and you won't regret it Dm C Your heart won't break, I won't let it Bb. Not good enough lyrics: Cause I can't make you love me if you don't. You can't make your heart feel something it won't. Here in the dark, in these final hours. I will lay down my heart and I'll feel the power. But you won't, no you won't. 'Cause I can't make you love me, if you don't

Truthbombs | Narcissist, DrFrozen Fiefdom - Emails To / From "Leaves" GIMME An "F

I'm no beauty queen, I'm just beautiful me. Na na na na na na na na na na na na na. Na na na na na na na na na na na na na. You got every right to a beautiful life, come on. Who says, who says you're not perfect. Who says you're not worth it. Who says you're the only one that's hurting. Trust me that's the price of beauty For Forever (Original Broadway Cast) EVAN: End of May or Early June This picture perfect afternoon we shared Drive the winding country road Grab a scoop at A La Mode And then we're there An open field that's framed with trees We pick a spot and shoot the breeze Like buddies do Quoting songs by our favorite bands Telling jokes no one understands Except us two And we talk and take in the view. Earned It (The Weeknd) You make it look like it's magic Cause I see nobody, nobody but you, you, you I'm never confused Hey, hey I'm so used to being used [Pre-Hook:] So I love when you call unexpected Cause I hate when the moment's expected So I'ma care for you, you, you I'ma care for you, you, you, you, yeah [Hook:] Cause girl you're perfect You're always worth it And you deserve it The way. Aaron Lewis: I Own the Fact That I'm Not Perfect. Talks New Album Sinner. by Lauren Tingle 9/29/2016. The scent of Aaron Lewis ' last cigarette hangs in the air as he's asked what. Perfect for: when your friend started going out with your ex-boyfriend a month after he broke up with you. 'I'm feelin' nervous/ Tryin' to be so perfect/ 'Cause I know you're worth it/ You're.